کمربند پلاتینر و خرید از فروشگاه‌ اینترنتی نی مارکت

به چند طریق از نمایندگی زانوبند زاپیامکس در تهران می‌توان این محصول را تهیه کرد. مطمئن‌ترین روش خرید اینترنتی زاپیامکس از سایت فروشگاهی معتبر به‌طب آنلاین است. این فروشگاه اینترنتی نمایندگی رسمی شرکت زایس ترونیک آلمان را به عهده دارد و به همین دلیل زانوبند زاپیامکس را تا یک سال ضمانت خواهد کرد.

کمربند پلاتینر و خرید از فروشگاه‌ اینترنتی نی مارکت

خرید کمربند پلاتینر یا فیزیوتراپی، کدام کم هزینه‌تر است؟

با اندکی تامل و یک حساب ساده می‌توان پی برد آیا قیمت کمربند پلاتینر نسبت به فیزیوتراپی بالا هست یا خیر؟ از انجایی که روش درمانی فیزیوتراپی در یک جلسه یا یک دوره خلاصه نخواهد شد می‌شود حدس زد که مسیری کم هزینه نیست.

مراجعه برای هر جلسه فیزیوتراپی از عوامل افزایش هزینه فیزیوتراپی هستند.  بسیاری از افراد به خاطر این مشکلات از ادامه درمان سر باز می‌زنند و با چند جلسه رفتن از ادامه راه منصرف خواهند شد.

کمربند پلاتینر عملکردی مشابه فیزیوتراپی دارد . و نیازی به رفتن به کلینیک برای انجام فیزیوتراپی نیست و در واقع با خرید پلاتینر آن را به خانه آورده‌اید.

با خرید پلاتینر برای مدت طولانی میتوان از آن استفاده کرد و حتی همه اعضای خانواده به صورت مشترک از آن بهره ببرند. چون ساختار این کمربند به صورت پارچه‌ای و با زبانه‌های چسبی به هم متصل می‌شود برای همه اندازها قابل استفاده به نظر میرسد.

حذف جراحی با خرید کمربند پلاتینر

وقتی اثرگذاری عمیق کمربند پلاتینر که شامل بهبود گردش خون غنی از اکسیژن و گرم کردن عمقی بافت‌های آسیب‌دیده حس شود. با گذر زمان اندک و استفاده منظم از آن در طول روز نتایج بهبودی خود را نشان خواهد داد. این روند بهبودی بیمار را از  مرحله جراحی باز می‌دارد و با گذشت مدتی حتی امکان درمان کامل نیز وجود خواهد داشد.

45 دقیقه تا یک ساعت در روز مقدار زمانی است که باید از پلاتینر استفاده کرد تا بهترین نتیجه درمانی حاصل شود. بعد از گذشت دو تا سه هفته نتایج شگفت‌انگیز بهبودی خود را نشان خواهد داد.


کمربند پلاتینر و خرید از فروشگاه‌ اینترنتی نی مارکت

باید پذیرفت که بسیاری از خریدها به صورت اینترنتی بهتر هستند و باید از فروشگاه معتبر انجام گیرند.  خرید این کمربند  از این قاعده کلی مستثنی نیست و بهترین گزینه برای  مراجعه به نمایندگی آن در ایران است. تا بتوان محصول اصل و با کیفیت تهیه کرد.

کمربند پلاتینر (platiner) چیست و اجزای آن را بشناسیم؟

کمربند پلاتینر از مواد انعطاف‌پذیر و محکم دور تنه می پیچد و روی شکم یا پهلوها به هم متصل می شود.

این کمربند برقی شامل کابل و آداپتور است به راحتی با برق خانگی کار می‌کند و از تولیدات پر طرفدار شرکت زایس ترونیک آلمان است.

تسکین درد و کاهش تنش‌های عضلانی کمر هدف مهمی است که با استفاده از تکنولوژی پلاتینر با آن روبرو هستیم. UIC نام اختصاری سه تکنولوژی بروز دنیا به نام‌های اولتراسوند (Ultrasound)، انفرارد (Infrared Therapy) و کلاک پالس (Pulse clock) است.  این سه تکنولوژی مدرن در یک محصول، انقلابی بزرگ در حوزه درمان محسوب می‌شود.



 
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.